Wydawnictwo EDGARD
Zakodowany zamek Gra na kodowanie Kapitan Nauka 4-99 lat
Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–99 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów...
Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Zwierzaki bystrzaki Gra na spostrzegawczość Kapitan Nauka 4-99 lat
Dynamiczna gra, w której o zwycięstwie decydują bystre oko, szybkość, umiejętność skupienia uwagi i dobra pamięć. Dzięki aż 9 wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Wyostrz zmysły i przekonaj się, czy jesteś równie szybki jak wąż...
Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Żaby czy kraby? Gra na mnożenie Kapitan Nauka 6-99 lat
„Żaby czy kraby” to gra matematyczna, która utrwala znajomość tabliczki mnożenia w zakresie 100, angażując wyobraźnię i pozytywne emocje towarzyszące wspólnej zabawie. Pozwala dziecku samodzielnie zrozumieć istotę mnożenia, a nie tylko wkuwać tabliczkę na pamięć. Dzięki...
Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny