
Producent
-
3DOM (9)
-
ARENA (1)
-
Armoryka (1)
-
Austeria (1)
-
Bellona (3)
-
Biały Kruk (1)
-
Bogart S.A. (2)
-
Capital (6)
-
Czarna Perła (6)
-
EDGARD (29)
-
ELIPSA (4)
-
FotoVoyage (2)
-
Fundacja Cor Dei (1)
-
Instytut Technologii Eksploatacji – PIB (1)
-
JEDNOŚĆ (2)
-
KONTRA (8)
-
LAURUM (7)
-
LTW (4)
-
Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza (1)
-
Magna Polonia (1)
-
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Zawichoście (1)
-
MT Biznes (20)
-
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu (2)
-
Myjakpress (64)
-
Polska Akademja Umiejętności (1)
-
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych PISM (5)
-
POLTEXT (5)
-
PraŹródła (1)
-
PTR Kartografia (24)
-
RAFAEL (2)
-
REPLIKA (14)
-
REPLIKA (1)
-
SBM (1)
-
SGGW (1)
-
Towarzystwo Naukowe Sandomierskie (36)
-
Universitas (1)
-
Vis-a-vis / Etiuda (1)
-
W drodze (47)
-
WALKOWSKI (3)
-
WERSET (1)
-
Witold Gadowski (8)
-
Wordsmith (1)
-
Wydawnictwo ANTYK Marek Derewiecki (167)
-
Wydawnictwo CM (4)
-
Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (29)
-
Wydawnictwo Literackie (5)
-
Wydawnictwo M (10)
-
Zysk i S-ka (5)
Cena
-
od
do
Promocja
Inne publikacje
Witaj żabko! Dotknij natury Rozwój sensoryczny

Niezwykła książeczka wspierająca rozwój sensoryczny dziecka, pozwalająca dotknąć i poczuć świat natury, zajrzeć przez okienka, dziuple oraz odkryć niespodzianki kryjące się na każdej stronie. Barwne ilustracje Agnesse Baruzzi przykują uwagę maluszka, a uniwersalna historia...
Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Witaj, ptaszku! Dotknij natury Rozwój sensoryczny

Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Wuthering Heights Wichrowe Wzgórza Angielski ze słowniczkiem poziom B2-C1

Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Zakodowany zamek Gra na kodowanie Kapitan Nauka 4-99 lat

Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–99 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów...
Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Żaby czy kraby? Gra na mnożenie Kapitan Nauka 6-99 lat

„Żaby czy kraby” to gra matematyczna, która utrwala znajomość tabliczki mnożenia w zakresie 100, angażując wyobraźnię i pozytywne emocje towarzyszące wspólnej zabawie. Pozwala dziecku samodzielnie zrozumieć istotę mnożenia, a nie tylko wkuwać tabliczkę na pamięć. Dzięki...
Dostępność: Książka dostępna
Wysyłka w: 24 godziny